نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2945
-
الف
+

یک سریال ترسناک در راه است

اولین سریال ترسناک ایرانی به شکل دی وی دی از اوایل ماه جدی توزیع می شود.

اولین سریال ترسناک به شکل دی وی دی از اوایل ماه جدی توزیع می شود.

به گزارش آی فیلم2، اولین سریال ترسناک ایرانی تحت نام «احضار» به کارگردانی «رامین عباسی زاده»ماه جدی در سراسر ایران نشر می شود.

«احضار» بعنوان اولین سریال ژانر وحشت تولید خود را از زمستان سال۱۳۹۵ خورشیدی آغاز کرده و هم اکنون موسیقی آن توسط «آریا عظیمی نژاد» در حال ساخت است و هفته اول جدی وارد در قالب دی وی دی توزیع خواهد شد.

عباسی‌زاده سال‌ها به عنوان  پردیوسر در تلویزیون ایران حضور داشته که حاصل آن ساخت سریال هایی همچون «او یک فرشته بود»، «پلیس جوان» ، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و... بود، وی در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ قصه ای ترسناک رفته است.

در خلاصه قصه «احضار» آمده است: اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگ ناشناخته می‌مانند، رهایت نمی‌کنند». «احضار» با توجه به موضوع و ژانر فلم چهره های جدیدی را معرفی می کند.

بازیگران این سریال عبارتند از: «الهه جعفری»، «شهریار ربانی»، «کیمیا ملایی»، «بنیامین پیروانی»، «حسین سیفی»، «ریحانه رخی»، «یاسمن همتی»، «نرگس امینی»، «نوش آفرین رحیمی»، «شیما مرزی»، «بهار خانی»، «محمد توکلی» و با هنرمندی «سلیمه رنگزن».

ف ا/ ب م
 

نظر شما
ارسال نظر